ראש הממשלה נתניהו: "יש פה קמפיין חסר תקדים של ציד ורדיפה"

    ראש הממשלה בנימין נתניהו השיב היום בשעת שאלות במליאה לשאלות חברי הכנסת • באופוזיציה העדיפו לשאול על חקירות ראש הממשלה • נתניהו: המטרה ברורה, להפיל את ממשלת הליכוד בראשותי
    איתי גדסי 17 Comment on ראש הממשלה נתניהו: "יש פה קמפיין חסר תקדים של ציד ורדיפה"

    צילום: דוברות הכנסת – יצחק הררי ראש הממשלה בנימין נתניהו התייצב במליאת הכנסת למענה לשעת שאלות, במסגרת הנוהל שהוכנס לתקנון במושב הקודם רבים מחברי הכנסת שאלו את ראש הממשלה שאלות הנוגעות לחקירות המתנהלות נגדו, בין היתר נשאל נתניהו:  "מדוע אתה ממשיך להעסיק את עו"ד דוד שמרון אם הוא הסתיר מימך מידע? אם יוגש נגדך כתב …

    צילום: דוברות הכנסת – יצחק הררי
    ראש הממשלה בנימין נתניהו השיב היום בשעת שאלות במליאה לשאלות חברי הכנסת • באופוזיציה העדיפו לשאול על חקירות ראש הממשלה • נתניהו: המטרה ברורה, להפיל את ממשלת הליכוד בראשותי
    8:26
    01.05.24
    חדשות קול חי No Comments on אזעקות בצפון; צה"ל תקף בחמישה מרחבים בדרום לבנון | מתעדכן

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה בנימין נתניהו התייצב במליאת הכנסת למענה לשעת שאלות, במסגרת הנוהל שהוכנס לתקנון במושב הקודם

    רבים מחברי הכנסת שאלו את ראש הממשלה שאלות הנוגעות לחקירות המתנהלות נגדו, בין היתר נשאל נתניהו:  "מדוע אתה ממשיך להעסיק את עו"ד דוד שמרון אם הוא הסתיר מימך מידע? אם יוגש נגדך כתב אישום בכוונתך להתפטר? האם אכן דיברתם עם הג'ינג'י (שלדון אדלסון)? האם מדינת ישראל הלכה לבחירות בגלל חוק ישראל היום? האם הצעת לנוני מוזס להקים ועדה לחוק ישראל היום? מה הביא אותך לפרק את הממשלה הקודמת?" ושאלות נוספות.

    יו"ר הכנסת לא אפשר לראש הממשלה לענות, לאחר שכבר בפתח הדיון הבהיר יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין כי סעיף 47 בתקנון איננו מאפשר לשאול שאלות הנוגעות לשאלות משפטיות מופשטות, עניין היפותטי, או על פרטים אישיים של אדם שיש בהם פגיעה בפרטיות.

    במהלך הדיון אמר נתניהו: " אתם לא באמת מתכוונים לומר שאני הראשון שנפגשתי עם מו"לים ואנשים משפיעים בתקשורת. אני שמח שהמיזוג אוויר עובד פה כמו שצריך כי אחרת הררי החמאה שיושבים פה לאנשים על הראש, לא יודע מה היה קורה לכם אז, החמאה הייתה נמסה בשלוליות אדירות"

    ח"כ יואב בן צור שאל על בנייה לחרדים במסגרת הפשרת הבניה ביו"ש "אישרתם אמש אלפי יחידות דיור, למה לא אישרתם לציבור החרדי בביתר עילית ומודיעין עילית"? נתניהו השיב שהוא מכיר בצורך בבנייה לציבור החרדי. ויעביר את הדברים לשר האוצר ושר השיכון.

    ח"כ מוזס שאל אף הוא על ענייני הדיור החרדי, ובסוף דבריו חיזק את ראש הממשלה נתניהו ואמר לו "יה"ר שיקוים בך "ואתה תעלה מעלה מעלה" מול כל אלו שרוצים בשקיעתך".

    בסוף שעת השאלות, ניצל ראש הממשלה נתניהו את ההזדמנות והשיב באחת לכל השאלות בנושא חקירותיו: "שמעתי שורה של דברים שנאמרו כאן על מגעים כאלה ואחרים, על פירוק הממשלה. שמעתי לגלוג והתרסה. איזו חגיגה של צביעות, קרנבל של צדקנות.

    כמובן שכשאני משיב לכם אסור לי להתייחס לפרטי החקירה. אז תנו לי לספר לכם סיפור.

    בשנת 2010 הייתה הצעת חוק להגביל את בעלות העיתונים רק לאדם שמתגורר בישראל. וזה היה ברור לאן זה הולך. נלחמתי נגד זה. ואכן רק עשרה חברי כנסת הצביעו בעד הצעת החוק. אבל הנה פלא, אחרי כמה שנים, מגיעה הצעת חוק נוספת שמטרתה בעצם לסגור את ישראל היום. והצעה זו מגיעה תחילה לוועדת השרים לחקיקה. השרה שעומדת בראש ועדת השרים לחקיקה הייתה ציפי לבני והיא קיבלה חוו"ד מהיועמ"ש לכנסת שהצעת החוק אינה חוקית. והיועמ"ש לממשלה קבע שזה גבולי. היא זרקה את זה ובאה עם חוות דעת מטעם נוני מוזס, והיא מודה בזה. ראיתי שבאופן מפתיע היא מעבירה את החוק ויש לה את הקולות הדרושים לאשר את זה בוועדת השרים. עשיתי כל מאמץ למנוע את זה.

    "אתם לא יודעים שאחרי כמה חודשים שבהן ניסיתי לעכב את ההצבעה זה הגיע למליאה. ואני שוב מתנגד לחוק. וראו זה פלא. מעשרה חברי כנסת בלבד שתמכו בחוק הקודם, פתאום ישנה תמיכה מכל חברי הכנסת, 43 חכים – רוב מוחץ בעד הצעת החוק.

    "אז עכשיו באים לסגור את כלי התקשורת היחיד שמייצג עמדה אחרת. ואני רואה שחותרים נגדי כראש ממשלה בין היתר לסגור את כלי התקשורת, וחותרים נגדי גם בעניינים אחרים. ועל כן אני מחליט לפזר את הממשלה.

    נתניהו התייחס לרדיפה נגדו ונגד משפחתו ואמר: "במהלך הבחירות האלה, שבהן אני ומשפחתי, אשתי וילדיי, שאנחנו סופגים התקפות איומות ויום יומיות מצד ידיעות אחרונות. מידי שעה בווינט, אז אחרי שאנחנו מנצחים את הבחירות האלה, אני עומד על כך שבהסכם הקואליציוני לא יוכלו להגיש חוק כזה ואכן לא הגישו.

    "רבותיי אין מי שנלחם נגד חוק ישראל היום יותר ממני, ועשיתי את זה משיקולים של חופש הביטוי, למעשה אף אחד אחר לא נלחם. ואותי חוקרים? אותי מאשימים? לפני שחוקרים אותי צריכים לחקור את כל 43 חברי הכנסת שהצביעו בעד החוק שקיבלו עיתונות אוהדת ומלטפת מנוני מוזס.

    לדעתי לא צריך לחקור איש, כי כשמדובר ביחסים מורכבים בין התקשורת לפוליטיקה, אני לא חושב שצריך לחקור אף אחד. אבל לאור ה'טררם' וחגיגת הצביעות הזאת, הייתי מצפה שאתם בתקשורת תבדקו מי יזם את החוק, מדוע יזם את החוק. מי הגיש את החוק ומדוע. מי הצביע בעד ומי נמנע. ואיזה סוג סיקור תקשורתי קיבלו אותם אנשים בידיעות אחרונות ובווינט. אבל את זה אתם לא בודקים, כי המטרה ברורה, להפיל את ממשלת הליכוד בראשותי.

    "אותה צביעות אנחנו רואים גם בפרשת המתנות, כי מותר לפי החוק לקבל מתנות מחברים קרובים. והם אומרים אסור לקבל מתנות מחברים. המשפחות שלנו ביחסי חברות קרובה.

    "כל מי שעיניו בראשו רואה שיש פה קמפיין חסר תקדים של ציד ורדיפה. המטרה היא להחליף שלטון באמצעות לחץ על היועץ המשפטי שיגיש כתב אישום נגדי.

    "הם אומרים את זה. אם אתם לא מגישים כתב אישום נגד נתניהו, תביא לנו את הראש של נתניהו ואם לא אתה לא יועץ משפטי. ומי מפעיל את הלחץ הזה, אותם אנשי מוסר כפול ואבירי שלטון החוק שאיתרגו את שרון אחרי ההתנתקות מעזה.

    אותם אנשים שהמציאו את ביבי טורס וסיפרו לציבור על מימון כפול, דברים שלא היו. תיק 1000, 2000 וכו דבר כזה לא היה, אין סוף לשקרים. הם עובדים בשיטת מצליח, אולי בסוף הלחץ יצליח. שאולי יצטרכו לתת משהו כתב אישום על משהו כדי לרצות אותם. על משהו לא חשוב על מה.

    ראש הממשלה נתניהו חתם את דבריו ואמר: "לא הייתה פה שום עבירה, ולא מחליפים ראש ממשלה בחקירות. רבותיי באופוזיציה, יש לי חדשות בשבילכם. אמשיך להוביל את מדינת ישראל עוד שנים רבות עבור אזרחי ישראל, עבור מדינת ישראל ועבור העם היהודי.

    יו"ר האופוזיציה יצחק הרצוג הגיב לדברים: המליאה הזו מרגישה מבוכה עמוקה מכיוון שההתנהגות שלך מראה שאתה לא מסוגל לקבל החלטות בקור רוח. יכול להיות שהסיגרים והשמפניות השפיעו עליך.

    המתנה הכי גדולה שאתה יכול לתת לעם ישראל זה שתניח את המפתחות ותתפטר. אתה יודע אולי להיות חזק מול חמאס אבל לא מול חברי כנסת ששואלים שאלות. אתה בניגוד עניינים בוטה ולכן לא יכול לשמש כשר התקשורת. אנחנו לעולם לא החלטנו שמשנים את הנורמות של מדינת ישראל. מי שהשחית את המוסר של המדינה זה אתה ואני מתפלא על חבריך לקואליציה שלא רואים זאת. זה לא השמאל רודף אותך, זו מערכת אכיפת החוק שאתה מינית. אנחנו לא רוקדים על הדם אבל בסוף אנחנו מדינה שומרת חוק והוא מעל הכל ואתה צריך להרכין ראש ולקבל זאת.



    17 תגובות

    מיין תגובות
      1. לא צנוע לא מכובד

    1. 16

      יותר מדי צעקניות בכנסת בלי קשר לכבוד החכיו"ת.
      קצת כבוד לראש הממשלה. למה לכם מותר לצעוק באמצע הנאום ולמה לתלמיד בכתה אסור לצעוק באמצע השעור????????
      תתביישו לכם..

    2. 15

      חבל שנכנסתי לסרטון הזה כל כך הרבה תמונות נשים כמובן שמיד הפסקתי מערכת האתר תבינו זה האתר "היחיד" שחברת הסינון שלי מסכימה לפתוח אל תקחו לי גם את זה שמרו על מעמדכם והנקיות שלכם כמו עד עכשיו . תודה!

    3. 14

      אין. לא היה ולא יהיה ראש ממשלה כמו ביבי. הוא יעבור את הגל העכור הזה, ויהיה כאן עוד שנים רבות.
      אני מתפלל על זה יום יום.
      צריך להיות עיוור ופיסח ומטומטם כדי לחשוב שהכל מקרה ואין הסתה מרושעת ומכוונת כלפי ראש ממשלה ימיני, חכם חזק והמוצלח בהיסטוריה!

    4. 13

      ביבי תחזיק חזק בסוף תנצח מחזיקים לך ידיים

      1. אל תסחף!
        מה שביבי עובר זה רק דוגמית קטנה לקמפיין האדיר שמתנהל בשנים האחרונות
        נגד הציבור החרדי בניצוחו של נהנתניהו המסווית והגלויה

    5. 12

      פששש איזה משקפיםם!!

    6. 11

      האמת…
      נראה כמו גן חיות… ממש לא להאמין..

    7. 10

      אני לא ממעריצי הימין, אבל למען האיזון, אם בימין הם חפצי חיים
      כדאי להם לדרבן במהירות את עיתון ישראל היום לבצע תחקירים נגדיים נגד כל המתייפיפים הצבועים מהאופזיציה
      ביניהם כמובן את יהיר לפיד שב-2012 חשף עיתון "הארץ" כי לפיד הצליח להתקבל ללימודי דוקטורט(! ללא פחות!) מבלי
      לעשות תואר ראשון ואפילו בלי בגרות! מדובר בטוהת הנאה בשווי כספי רב!
      אז איפה החקירות!!!!!!!!!!!!!
      אם יש מי שחושב שהעדינות של לפיד בהתיחסותו לחקירות נתניהו נובעת מתוך נימוס, כדאי שיתעדכן
      ללפיד יש הרבה חמאות על הראש והוא פשוט מעדיף לא למשוך אש שיתיך לו את החמאות וגן להרוויח תדית של אדם הגון ומאופק!

    8. 9

      נפול תפול ממשלת נתניהו מיד ממש.

    9. 8

      יש ענין להגיד שלוש פעמים נפול תפול ממשלת נתניהו מיד ממש (מנואמו של הגאון האדיר רבי גדליהו אלקסרוד שליט"א בעצרת בכיכר ציון טבת ע"א) 6 שנים לנואם המרטיט של הגר"יג שליט"א רבבות צעקו לנפילת הממשלה יחד עם הגאון האדיר הנ"ל ועוד צועקים די לממשלת השמד של נתניהו רוצים את ההתגלות של הרבי שליט"א מלך המשיח די לגלות רצוננו לראות מלכינו עד מתי טהר נא בגלותא הרבי לאריק שרון מקדימה רבינו של עולם תשמע את תפלתוינו וזעקותינו ותשלח את הרבי שליט"א מלך המשיח ונסיים בהכרזת הקודש כולם ביחד איתי אבל חזק "יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד"

    10. 7

      מה זה הצעקות המטורפות האלה ??????????? רחמנות על הבנאדם……….. !..

    11. 6

      אפשר להיות חרש מהצרחות האלה. ה' ישמור…. חבל מאוד . זה נשמע פעוטון……
      אגב. לא מתאים לכם בכלל להעלות סרטים עם נשים בושה!

    12. 5

      מעולם לא ראיתי אותו כ"כ נסער
      🙁 🙁 🙁

    13. 4

      אני באמת לא מבין מה רוצים מהבנאדם??????? תעזבו אותו לנפשו כמה הוא יכול?, זה ברור רדיפה! כל עוד אין משהו מפליל …זה בסדר —נראה לכם שכולם שם בשלטון צדיקים ולא לוקחים מתנות, נכון זה באמת מתנות בסדר גודל ענק זה לא הוגן , אבל כל עוד זה לא עבירה מה אתם רוצים?????? כל האופוזיציה שם רותחת..טוב זהו תפקידה!——רק בגלל שזה ביבי והוא בגוש הימין במדינה עושים לו זאת, לפי דעתי הוא ישרוד!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!